Gülsem mi, Ağlasam mı Halime...

9 Haziran 2009 Salı

Başlıkla yazı birbirine uygun olacak mı bilemiyorum ama burası içimden ne gelirse onu yapabileceğim bir alan öyle değil mi? http://www.emocutez.com

Blogu açıp da yazmaya başladığımda, yapmak istediğim şeyler vardı. Bir sürü şey geçiyordu aklımdan ama yine ve yine hiçbirini yapmadım. Neden bu kadar tembelim ve neden beni arkadan itecek bir şey bulamıyorum bilmiyorum.... Neydi blogun amacı; öğrenmek ve öğrendiklerimi buraya yazarak kalıcı olmasını sağlamak, üstelik de kendi kendime "evet, bak yapıyorum başlangıçtan beri neler neler öğrenmişim, artık daha az yetersizim" diyebilmekti. Ama ben ne yaptım hiç... Ben zora geldiğimde kaçarım hep, bu nedenle mi acaba böyle oluyor? Kendimi zorlamaya çalıştığım için mi??? Zevk aldığım bir şey haline getirebilmeliyim bunu sanırım...

Kaçış yolu olarak sanırım seçtiğim şeylerden biri günlük şeklindeki blogları okumak oldu. Uzuuun uzuuunn seçtiğim bir iki blogu en başından sonuna doğru okudum, nihayet bitti de şimdi sadece yeni yazılarını okuyorum :) Arkasından da makyaj bloglarına geçtim. Gerçi bu iyi oldu. Hem gözüm gönlüm açıldı hem de daha önceden yine internet üzerinden tanıdığım arkadaşların bloglarını bulmuş oldum. Tek bir kötü tarafı oldu bu makyaj bloglarının, o da elbette bastırmaya çalıştığım ama zaten çok da başarılı olamadığım içimdeki alışveriş canavarını azdırması...

Neyse biraz bakıma ihtiyacım vardı, en azından bu gazla biraz kendime bakarımhttp://www.emocutez.com

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP