Alışveriş Canavarı İçime Kaçtı mı?

23 Haziran 2009 Salı

Ahh... Ahh... Ne güzel başlamışım yazmaya gerisini de getirseymişim iyi olurmuş. Yine de kıyamadım haziranda yazdığım bu yazıya yarım yamalak yayınlıyorum... Aslında ben bu yazıyı bitirirdim de bunu yazdıktan sanırım 2 gün sonra değişen mesai saatlerime atmak istiyorum suçu :)
Duyan da dünyaları satın alıyorum sanacak... Ama öyle değil... Çevreme göre ben daha çok alışveriş yapıyorum, paramı tutmuyor harcıyorum ama deli gibi alışveriş de yapmıyorum. Aslında kendimi frenlemesem elbette dünyaları alırdım. Eskiden aldığım küçük bir şey beni bir süre mutlu eder, oyalardı. Bir süre tatmin hissi yaşatırdı bana. Ama şimdi öyle hissetmiyorum. İyice doyumsuz oldum. http://www.emocutez.com




Ufak tefek de olsa alıyorum bir şeyler ama yetmiyor, daha fazla almak istiyorum. Kendimi içine alışveriş canavarı kaçmış gibi hissediyorum işte bu nedenle.

Neyse aslında lafı son zamanlarda aldıklarıma getirmeye çalışıyorum çoktaann anladığınız gibi...




Birkaç gün önce işyerinde canım sıkılmıştı, malum benim mesaim 24 saat üzerinden, ve evet dergi, kitap okuma fırsatı bulabilecek kadar şanslıyım, ben de bu ayki InStyle dergisini aldım. Bu gibi dergilerin amacı zaten alışverişe teşvik etmek olduğundan benim de orada gördüğüm bazı ürünlere sahip olma dürtüm, baya bir dürtüldü :p Tabii ben ulaşabileceğim olanların üzerinde yoğunlaşma konusunda kendimi ikna edebiliyorum şükür... Gözüme bir far paleti kestirdim oradan. Zira mor renkli bir paletti ve gözümden kaçması imkansızdı. Maybelline'den oluşu ve 20 TL ye satılması da etkili oldu tabii. Neyse ben bunu aklıma koydum biraz beni oyalar diye ertesi gün gidip almaya karar verdim. Zaten aklımda bizim buralardaki bir butiğe de uğramak vardı. Hem gezer hem de alışveriş yaparım diye düşündüm. Uzattıkça uzatıyorum ya hadi hayırlısı bu arada :) Hobi parfümeriden alışveriş yaparım ben. En çok aldığım marka da bu arada beyu'dur. Neyse gittim Maybelline'in standına...

Hikayenin gerisini merak eden olursa o gün 1 rimel 1 allık aldım ikisi de maybelline. Son zamanlarda aldıklarımı yazacağım bir post hayal ediyorum o kısımda mutlaka olur bunlarda :)

1 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Ahh o InStyle dergisi yok mu:)))
Biz alışverişkoliğiz ve de memnunuz bu bağımlılığımızdan ;)
BeYu'nun model rimelini çok sevdim.Harika kıvırıyor ve dolgunlaştırıyor,bir sürü rimelim var elim hep ona gidiyor nedense.
En son aldıklarım postunu merakla bekliyorum :))

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP