The Body Shop Alışverişi

9 Haziran 2009 Salı

Önceki postu yazdıktan sonra annemle dışarı çıktık. Body Shoptaki 2 al 1 öde kampanyasını kaçırmamak için Konak Pier'deki Body Shop'a gittik. Annem ne zamandır vücut peelingi istiyordu zira... Ben de şu bahsettiğim mini fırça setine bakarım dedim. Ama ne miniymiş... Yok gibi birşey. Bakmaya bile değmez şaka gibi...
Neyse annemin verdiğimiz paralara kahrolmasına karşın aldıklarım şunlar:

1) Çilekli Body Butter ve Body Polish



2) Satsuma Body Butter ve Body Polish: Aldıklarımın içinde en beğendiğim butter bu oldu. İnanılmaz bir kokusu var. Kollarıma sürdüm hemen... Yemek istiyorum kollarımı...



3) Hindistancevizli Body Butter ve Body Scrub



4) E Vitaminli Peeling

5) Pudra Fırçası: %30 indirim vardı bu fırçada, ayın ürünü olarak. Şu an yıkadım kurumaya çalışıyor kendisi...


(Fotoğraflar cep telefonuyla çekildi, kötü çıktılar haliyle...)

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP