Infiniment - Chopard

11 Haziran 2009 Perşembe

Benim parfüm bilgim sıfırdır. Aklıma bile gelmez bazen parfüm falan sürmediğim. Böyle şeyler alışma meselesi mi içten mi geliyor bilmiyorum... Parfüm, deodorant sürmedim diye rahatsız olmam. Tabii kötü bir koku yaymadığımın farkında olmamın da etkisi var bunda... Parfüm olarak evde sanırım body shop'un hemen hemen bütün o ufak şişelerdeki parfümleri mevcut bende. Başka da parfümüm yok. Daha doğrusu yoktu...

Bu yılbaşında çalıştığım yerde, tüm personele parfüm hediye edildi. Bana düşen de Chopard - Infiniment oldu. Normalde tatlı kokuları beğenirim ben. Bu parfüm daha çok çiçek kokmasına karşın hoşuma giden bir parfüm oldu. Kesinlikle ağır değil ve kalıcı. Çok ayılıp bayılmasam da hoş bir koku diye düşünüyordum. Ancak işyerindekiler daha koridordan gelirken ofiste benim olduğumu anladıklarını, parfümümün çok güzel olduğunu vs söylemeye başlayınca ben bu parfümü daha çok beğenir oldum http://www.emocutez.com Devamlı kullanmaya başlayınca da 2 - 2.5 ay içerisinde 75 ml lik parfümü bitirdim. Tekrar almak istiyorum, nereye sorsam üretimi durdu satılmıyor artık diyorlar. Dolar uçmuş, internetten almak istemiyorum. Çileğe bakıyorum indirimli hali 93 TL. Alayım mı almayayım mı falan derken de önce fiyatı arttı sonra da sold out olup bir daha da stoklara girmedi... Sonra nasıl olduysa diğer parfüm satan sitelere bakarken cheapsmellste buldum hem de 20,99 £. Kargoyla birlikte bana 57 TL ye gelmiş oldu. http://www.emocutez.com Dün de elime ulaştı. Tam bir haftada... Çok mutlu oldum. Düzgün olmasa da fotoğrafı da bu:


Çalıştığım yer nedeniyle aslında yeni çıkan parfümleri falan çok rahat deneme fırsatım var. Zaman zaman da deniyorum ama yarım saat sonra hangi parfümü sürdüğümü sorsalar, bilemiyorum... Bu konuda olağanüstü yeteneksizim :D

Şimdilik beğendiğim ve almak istediğim ikinci bir parfüm daha buldum. Bu parfümün adını unutmam imkansız: Paco Rabanne - Ultraviolet

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP