Başlık Bulamadım Ben Şimdi Bunlara :P

9 Haziran 2009 Salı

Bir önceki postta Eve Pearl'den bahsettim ve hızımı alamayıp iki videosunu daha eklemek istedim. Bir ara bunları daha ayrıntılı izleyip denemesini yapmaya çalışacağım. Şimdilik sadece izleyip geçiyorum...

Acne Prone Sensitive Skin Eve Pearl Tutorial - Akne Eğilimli Hassas Cilt Eve Pearl Eğitimi




A Young Smokey Eye Look Tutorial with Eve Pearl - Eve Pearl ile Genç Görünümlü Buğulu Göz Eğitimi (çeviri iğrenç oldu biliyorum ama ne yaptıysam öğrenemedim gitti şu İngilizce'yi...)

2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Eva makyaj sihirbazı,yarattığı değişimler inanılmaz.
Blogunu yeni keşfettim,merakla bekliyorum senin makyaj denemelerini.Sevgiler..

DeepPurple dedi ki...

Merhaba Ebvata,
ben de senin blogunu kısa bir süre önce buldum sanırım justmakeup bağlantısı ile :)
Gerçekten evanın videolarını izleyince öyle olduğunu görüyorsun..
şu sıcaklar bitse ben de makyaj yapsam artık :D
görüşmek üzere....

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP