Mor Ojem...

5 Kasım 2009 Perşembe

Benim mor rengine olan sevdam morlar bu kadar moda olmadan önce vardı. Dolayısıyla morun bu kadar öne çıkması bir çok üründe, kıyafette morun kullanılması en çok beni sevindirdi belki. Hele ojeleri bu kadar severken mor ojeler beni benden aldı gerçekten. OPI'nin ya da China Glaze'in internette gördüğüm renklerine vurulup durdum. Ancak oje için o kadar çok para vermek de istemiyordum. Daha doğrusu parasını sorun etmedim de hangisini alacağıma bir türlü karar veremediğim ojelerden almaya kalkınca sepete 10dan fazla oje attığımdan bir anda o kadar çok oje satın almak istemedim. Ben de şu anda var olan fırsatları değerlendirdim. Mor oje arayışına girdim. En son Claire's 08 numaralı ojeyi aldım ve tabii hemen sürdüm :) İşte sonuç... Benim gibi simli, ışıltılı, pırıltılı ürünler sevmeyenlere... Ancak mat da değil...






0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP