Flormar Ürünlerim

14 Kasım 2009 Cumartesi

Nihayet ne zamandır yazayım yazayım dediğim yorumlarımı ve e-flormar'dan aldığım ürünleri fotoğraflayıp ekleyebildim. Tek tek foto çekmedim ürünlere. Zaten bir çok blogda Flormar ürünlerini tanıtan postlar gördük. Ayrıca, cherryculture siparişim geldiği için onları mıncıklamaktan vakit kalmadı maalesef :)







FLORMAR KREM PUDRA (115)
Krem pudranın benim cilt tipime uygun olmadığının farkında olarak aldım bu pudrayı. Neden derseniz bazen hızlıca kusurları örtmek gerekiyor. Bende bunu krem pudrayla yapabileceğimi düşündüm ve Flormar'ın bu yeni çıkardığı ürünü aldım. Rengi en açık renk olan 115. Kısa bir süre için yanağımdaki ve burnumun kenarındaki kırmızılıkları kapattı. Ancak benim cilt yapımdan olsa gerek bir süre sonra yağa dönüştü yüzümde :(  Sürerken acelem var şöyle bir süreyim gitsin demek olmuyor çok iyi dağıtmak gerekiyor, yoksa dalga dalga oluyor. Dikkat etmek gerek. Bu tür ürünlerin hepsi için geçerli olsa gerek bu.
FLORMAR COLOR PALETTE FAR ( 2 )
"Hiç mavi farım yok" diyerek aldım kendisini. Denedim dersem yalan olur. Şöyle bir renklerine bakmak için parmakladım kendisini, o kadar! Dolayısıyla yorum yapamıyorum. Renkleri güzel gayet beğendim. Bunu söyleyebilirim sadece.

GREAT LASH POWER MASKARA
Açıkçası beklediğim gibi çıkmadı, hayal kırıklığı oldu yani!! Tamam yapıştırmadan ayırıyor kirpikleri kabul, ama dolgunluk verme ve uzatma açısından beklediğimi bulamadım. Dikkat çekmesin diye özel çaba harcamak istersem kirpiklerimin, o zaman kullanırım ancak.

FLORMAR EYELİNER PEN
Likit eyeliner kullanamadığım için denemek istemiştim. Bunu da çok rahat kullanabildiğimi söyleyemeyeceğim. Ancak bu tamamen benim beceriksizliğim :) Siyahı gerçekten siyah, bu konuda gayet başarılı. Düz sürmeyi beceremediğimden, ELF Studio açılı eyeliner fırçamla üzerinden geçiyorum. Oldukça güzel oluyor bence. Severek kullandığım bir ürün oldu bu. Akmıyor, silinmiyor, yıkayınca kolayca çıkıyor. Bence başarılı :)

FLORMAR TRUE COLOR RUJ ( 8 )
Ahh maalesef bu ruj benim için hayalkırıklığı oldu :( Neden mi? Çünkü simli. Ve ben simli rujları sevmem. Dudağımın üzerinde pütür pütür bir his bıraktı. Rengi vişne çürüğü gibi ama çok koyu değil. Renk olarak gayet güzel ama o simler!!! Gerçi sim mi denir glitter mi tam bilmiyorum açıkçası. Neyse zaten sadece birkaç dakika dudağımda kalmasına dayanabildim.

SON SÖZ
Burada yorumladığım ürünler, benim e-flormar'dan paramla aldığım ürünler. Karıştırılmasın. Aslında Blogger kampanyası için ben de başvurdum birçok kişi gibi. Markanın nazik Marka Müdürü Elif Karayiğit, başvurumun alındığını ve bana da denemem için ürün gönderileceğini söyledi. Elbette mutlu oldum. Aslında bana ücretsiz ürünler gönderilmesinden çok, kendi sitelerinde benim adresimi yayınlayacaklarını bildiğim için sevindim. Ancak öyle olmadı. Siparişimle ilgili bir iki sorun olmuştu ve bunu halletmek için Sayın Elif Karayiğit ile mailleştik birkaç defa. Bu maillerde gerçekten nazik ve ilgili olmasından cesaret alarak benim blogumu neden eklemediklerini, sorunun blogumun adının makyaj ile kozmetik ile ilgisi olmaması mı olduğunu soran bir mail attım. Ancak bana dönen olmadı. Bilemiyorum belki çok yoğundur, tanıtımlardan sonra satışlar artmıştır. Umarım da öyledir. Çünkü bir Türk markasını başarılı olmasını gerçekten isterim. Gittikçe gelişen, büyüyen bir marka olmasını desteklerim de. Yine de açıkçası bir cevap vermek çok zor olmasa gerek diye düşünüyorum. Gerçekten de neden buna layık görülmediğimi merak ediyorum. Nedenini bilmek önemli, hatalarımı, eksiklerimi öğrenmeliyim ki düzelteyim. Herneyse!!! En azından sizler, nerelerde eksik ya da hatalarım olduğunu söylersiniz değil mi? :D

1 yorum:

Alışveriş Manyağı dedi ki...

onlar işlerine gelince cevap yazıyolar gelmeyince yazmıyolar bana da olmuştu ve sinir olmuştum

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP