Bir Alışverişkoliğin Dramı :p

2 Kasım 2009 Pazartesi

Sonunda başım göğe erdi cherryculture promosyonu ile alışverişimi yaptım. Adres olarak da işyerini verdim ki annem anlamasın yine alışverişe sardırdığımı :D

Şimdi bekle allah geçsin 10-15 gün, bir de gümrüğe takılmadan gelsin paketim... Cesaret edemedim 90$lık alışveriş için tracking number olan kargoyu seçim 20 TL daha fazla verdim. Kaybolur falan vicdan azabından uyuyamam diye...

Gelen ürünlerin fotoğrafını çekip buraya koyacağım konusunda söz vermiyorum. Zira cep telefonuyla resimler zaten komik oluyor. Ama kullandıktan sonra düşüncelerimi yazarım.


PEKİ NELER ALDIM:

MILANI Nail Lacquer Options: Purple Passion

NYX Girls Round Lip Gloss Options: Pinky Natural

NYX Girls Round Lip Gloss Options: Sorbet

NYX Eyeshadow Base Options: Skin Tone

NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Options: Black Bean

 NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Options: Slate

NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Options: Pacific

NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Options: Purple

NYX Powder Blush Options: Angel

NYX Sharpener

NYX Professional Crease Brush Options: Crease Brush

MILANI Color Perfect Lipstick Options: Fuchsia Freeze

MILANI Color Perfect Lipstick Options: Bonfire

MILANI Minerals Blush with Brush Options: Luminous

NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette Options: For Eye Color Green

NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette Options: Smokey Eyes

NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette Options: For Eye Color Brown

NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Options: Jazz Night

NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Options: Super Model

NYX Black Label Lipstick Options: Heather

NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Options: Secret World

4 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Yarın %20 indirim bitiyor, bişiler almamak için zor tutuyorum kendimi.
40$ üstüne de free shipping ufff:))9

DeepPurple dedi ki...

Biraz içini rahatlatayım canım, free shipping sadece USA için. Bize yok yani... Kargosu çok onun için almayacağım diyebilirsin :) Ben 36$ shipping ödedim de :'(

ebvatathemua dedi ki...

Heyyo, işte teselli budur :)))

DeepPurple dedi ki...

Bir alışverişkoliğin halinden ancak bir alışverişkolik anlar ne de olsa :D

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP