Flormar Ojeler ve Diğerleri...

6 Kasım 2009 Cuma

En son alıp sürdüğüm ojeyi fotoğraflarken diğer ojelerimi de fotoladım :) Zaten flormar alışverişinde aldığım yeni ojelerden söz edecektim en iyisi hepsini birleştireyim dedim. Zaten bir-iki tanesini daha önce yazmıştım.

İlk önce en son aldığım flormar ojeler:





Görüldüğü üzere burada 6 adet yepyeni oje duruyor. Aslında ben sekiz tane sipariş etmiştim ancak istediklerimden biri out of stock olmuş bana gelmedi, diğeri de ki en çok beğendiğim renk yani 127 nolu oje açarken kırıldı!!! Geriye 6 tane kaldı ve hepsi fotoğraflanmamış olsalar da tek tek denendi. Ve flormarın klasik ojelerinden 363 numara en sevilen ve en uzun dayanan oje oldu. Fotoğraftaki supershine ojenin yanındaki oluyor kendisi. Her nekadar ben kendisini mor ya da mora yakın bir renk olarak görüp seçsem de harika bir kırmızı çıktı kendisi... Kesinlikle uzuuuunnnn yıllar benimle olacak 363!!!

Matte ojeler alıştığımız hani şuradakiler gibi mat değil. Çabuk kuruyor olması oldukça iyi elbette. Ama zaten bu sefer aldığım ojelerin taze olması nedeniyle hepsi çok çabuk kuruyor. Tam hatırlamıyorum sanırım blogların birinde okudum bu serinin ojelerinin, tırnakları kağıt vb şeylere sürttüğü zaman boyamadığını yeni bir formülünün olduğunu. Ancak ben bu konuya çözüm bulunmuş olduğunu düşünmüyorum. Kesinlikle sağı solu boyadım çünkü!! Bu ojeleri seçerken de bir tanesinin pembe olduğunu sanmıştım ancak o da kırmızı çıktı. Neyse ki fazla kırmızı oje göz çıkarmaz :D

Sedefli beyaz olan quartz ojeyi de ben maalesef açık yeşil gibi algılamışım, bilemiyorum belki benim bilgisayarın renk ayarları yüzünden böyle oldu. Aslında booollll simli bir beyazmış kendisi. Asla kullanmayacağım bir oje oldu maalesef. Çünkü simlerden hiç hoşlanmam.

Supershine olanı sadece denedim. Sürmedim. Sürer miyim bilmiyorum. Elbette bu oje kötü olduğu için değil benim tarzım olmadığından. Ben şu cam gibi parlayan içinde sim parıltı pırıltı olmayan ojeleri seviyorum. Maksimum sedefli olanları sürerim. Belki beğenim değişirse o zaman sürerim, bilmiyorum...

Vee diğer flormar ojelerim...



Pembe, bordo, gri, beyaz ve kırmızı ojelerin arkasında bir de french manicure seti var. Keyfime göre sürüp sürüştürüyorum :D

Sally Hansen marka ojem ve manikürlüymüş gibi görünen (çoğu zaman tabii :p) ellerimin sırrı:



Beyu ojelerim:



Golden rose mavi ojem ve mat lacivert inglot ojem:



En baştaki elf ten aldığım mor ojem ve diğer markalar:



VEEEE OJE SEPETİM


2 yorum:

yaprakela dedi ki...

sally hansen nın urununu en kısa zamanda alıp kullanıcam :)

DeepPurple dedi ki...

Ben gerçekten çok memnunum bu üründen. Umarım sen de memnun kalırsın.

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP