CHERRYCULTURE SİPARİŞİM GELDİ

16 Kasım 2009 Pazartesi


1 Kasımda %20 indirimden yararlanarak verdiğim sipariş, 12 Kasım'da elimde oldu. Annem görmesin diye işyerinin adresini vermiştim :) Arkadaşım sana kargo geldi deyince nasıl mutlu oldum anlatamam... Gelmeyecek diye çok korktum aslında, neyse ki kazasız belasız geldiler. Daha çok yeni ciciler oldukları için, büyük kısmını henüz kullanmadığım için çok fazla yorum yapamayacağım haliyle. Merak eden daha sonra sorsun şu nasıl, bu nasıl diye :D
NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette Options: For Eye Color Brown
Renklerinden hemen anlayabileceğiniz gibi en çok beğendiğim palet bu oldu. Onun için de üç tane foto ekledim, her ne kadar cep telefonuyla çekilmiş aynı pozlar olsa da :)



NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette Options: For Eye Color Green
Bu paletin renkleri de çok güzel. Swatch yapmıyorum çünkü benim çektiğim fotolarda renkler zaten belli olmuyor :(


NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette Options: Smokey Eyes
Smokey eyes, zaten benim en sevdiğim stil. Ben tam yapamıyorum ama bu palet ile sık sık denerim artık :)



NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Options: Jazz Night
Bu da çoookkkkk beğendiğim diğer bir palet. Aslında buradaki morlar ilk paletteki ile aynı :)

NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Options: Super Model
Mavi farım yok diyip duruyordum, şimdi bir sürü oldu. Alt sıradan ikinci renk olan gri de neredeyse her palette var!!! Neyseki çok kullandığım bir renk...


NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Options: Secret World

Muhtemelen üst sıradaki renkleri kullanmayacağım ama yeşiller süper gerçekten. Kahveler, bronzlar hiç benim rengim değil, yakışmıyorlar bana.


NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Options :Slate, Purple, Pasific, Black Bean
Tam olarak nasıl kullanacağım bilmiyorum bunları. Krem eyeshadow aslında. Çizgilere dolar diye korkuyorum. Youtube'daki videolarda genelde baz olarak buğulu makyaj yaparken kullanmışlar. Bir de bunları mikrodalga fırında eriterek küçük kavanozlara aktarmışlar süper fikir aslında. Ama biz mikrodalga kullanmıyoruz. Bu nedenle benimkiler kalem olarak kalacaklar. Zaten bunları açmak için NYX Sharpener almıştım :)


NYX Black Label Lipstick Options: Heather
İsabetli bir renk seçimi oldu benim için. Hep aynı renkleri bulup bulup almaktan sıkılmıştım. Bana yakıştığını da düşünüyorum. Kalıcılığı hakkında pek fikrim yok. Ama yumuşacık ve sürümü çok kolay....

MILANI Color Perfect Lipstick Options: Bonfire ve Fuchsia Freeze
Bonfire rengini kırmızı olarak düşünmüştüm ben ama bronz gibi, bakır rengi de denebilir. Aslında kırmızı üzerinde altın pırıltılar var. Nedense hiç beğenmeyeceğim bir renk olmasına karşı beğendim. Ama sürmem sanırım. Uygun makyaj malzemelerim yok bu ruja :p Fuşyaya ise bayıldımmm.... Koyu renkleri yakıştırıyorum zaten kendime. Rujun yapısı da oldukça başarılı. Uçup gitmiyor ve yemeden durabiliyorum :D


NYX Girls Round Lip Gloss Options: Pinky Natural ve Sorbet
Tam bir hayalkırıklığı!!! Aslında zaten 2$lık lipglosstan birşey beklemiyordum ama yine de sürülür diyordum. Ama kokuyu hesaba katmamışım resmen bulaşık deterjanı kokuyor :( Nefret ettim...

MILANI Minerals Blush with Brush Options: Luminous
Beni çok şaşırtan bir allık oldu kendisi. İlk önce parmaklayıp bileğimin içine bir sürdüm ki renk falan yok sadece ince bir altın ışıltısı... Ama fırçayla yanağıma sürdüğümde gayet pembe bir renk verdi. Kendi fırçasını kullanmadım. Beğendim kendisini :)


NYX Powder Blush Options: Angel
Çok toz olup etrafa dağılması haricinde hep kullandığım renk. Uzun süreli kullanmadım, uçup gider mi yanağımdan bilmiyorum. Kolay renk vermesi nedeniyle beğendim.


NYX Eyeshadow Base Options: Skin Tone
İlk far bazım kendisi. ELF Foundation Brush ile sürdüm göz kapağıma. Parmağımı daldırmak hoş gelmedi gözüme, tabi bir de hijyenik olmazdı :p Renkleri belirginleştirme, çizgilere dolup dolmama, kalıcılığı artırma konusunda ne kadar başarılı henüz bir fikrim yok. İlerleyen günlerde göreceğim...



NYX Professional Crease Brush Options: Crease Brush
İlk fotoğraftaki fırça oluyor kendisi. Diğer fotoda ELF blending ile ELF Studio C-Eyeshadow brush ile karşılaştırmak istedim çünkü kısa olması nedeniyle şaşkınım!!! Ama onun dışında gayet iyi bir fırça gibi geldi bana. Yumuşak, kılları dökülmüyor. Ayrıca ilk crease fırçam :)



MILANI Nail Lacquer Options: Purple Passion
Bu seneki kaçıncı mor ojem bilmiyorum. Geçen gün Inglot'tan da aldım bir tane (henüz eklemedim buraya). En azından bende olmayan bir renk olduğu için mutluyum. Deneme fırsatım olmadı. Deneyince bir NOTD yaparım belki :p


İşte bu kadarcık!!! Nasıl buldunuz bakalım?

10 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bayıldım bayıldımm, palet delisi bir bünye olarak o NYX lere bittim ben!...
Runway paleti tam benlikmiş, bronzlar ve yeşiller:))

Jumbo kalemleri faz bazı yaparsın ne güzel,smokey yapıcan mesela Slate i sür göz kapağına hafif fırçayla yay,üzerine biraz siyah kaş altına hafif beyaza yakın bir far, tamamdır.

ebvatathemua dedi ki...

Secret World en beğendiğim palet, yazmamışım demin ay :))

DeepPurple dedi ki...

Secret World'un yeşilleri süper gerçekten. Sanırım biraz daha becerir oldum blending işini bu yeşillerle yaptım makyajımı valla pek mutlu oldum :)

Youtube'da jumboların kullanılışına baktım. Tam dediğin gibi. Deneyeceğim bakalım.

Çok mutlu oldum yahu değdi verdiğim paraya...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

paletler çok güzeller... güle güle kulllan yeni cicilerini... :)

DeepPurple dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Glam dedi ki...

amanın amanıınn bakarken gözlerim yoruldu, hepsi süper, güle güle kullan. paletlere bayıldımmm:)

DeepPurple dedi ki...

Teşekkür ederim Glamcim :) Ben de bayıldım onlara :p

m@ky@jm@ni@ dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLAN CANIM AMA BAYA Bİ MASRAF YAPMIŞSIN :)

DeepPurple dedi ki...

Teşekkür ederim Demoşo, kargosu çok aslında ama kendimi mutlu edecek birşey yapmak, paha biçilemez :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

ben de beğendim ürünleri burdan bakınca :D o pembe allık çok güzelmiş 9 parça kare gibi olan :D

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP