Göz Makyajı Denemesi

27 Eylül 2009 Pazar




Bir önceki posttaki videoya bakarak yapmaya çalıştığım göz makyajının sonucu bu. Fotoğrafları cep telefonuyla çektim. Işığa göre döneceğim diye biraz maymun oldum ama bu kadar çekebildim ancak. Çok net değil tabii ki. Yine de beceremediğim görülebiliyor sanırım. İki gözümün ikisi de aynı olmadı. Ayrıca videodaki kızın yaptığı gibi de olmadı. :(
Devamlı makyaj denemeleri yapan biri değilim, belki biraz uğraşsam elim alışır. Yine de yapınca hemen olsun istiyorum. Bu arada bu renkler de bana hiç yakışmıyor bunu farkettim. :D

Bu arada, aslında şaşı değilim ama cep telefonunun kamerasına bu kadar yakından bakınca resmen şaşı olmuşum :)








2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Cep telle çekildiği için çok net değil malum. Ama cut crease tarzı bir blend vardı o videoda ve zor bir tekniktir. Bence pixiwo kardeşlerden başka guruları da incele.
Çok da kötü olmamış bu arada,eline sağlık:))

DeepPurple dedi ki...

Sağol canım... bakıyorum tabii başka videolara da. deneyerek öğrenicem umarım :)

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP