BEYU

25 Eylül 2009 Cuma



Benim çok severek kullandığım bir marka Beyu. Bir Alman firması. Yukarıdaki resmi Beyu'nun kendi sitesinden aldım: The Trend Colors Fall / Winter 2009/2010. Ürünler yeni değil çünkü geçen seneden beri kullanıyorum yukarıdaki far ve likit fondöteni. Oldukça da memnunum. Yalnızca rujlarını ve bu resimdeki allığı denemedim. Göz kalemi ise akıyor. Amaaaa aşağıdaki fotodaki göz kalemlerine bayılıyorum. Bende pek akma yaptığını görmedim. Renkler ise süper. Uçup gitme gibi bi olay zaten yok :) İşte foto:



Yeşilini, siyahını, grisini ve elbette mor olanını kullanıyorum. Hatta başka da göz kalemi kullanmıyorum. Fiyatı da 16 TL gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam.

Ayrıca geçen sene aldığım ojelerden en memnun kaldığım marka oldu Beyu.

Bir dahaki alışverişimde birkaç göz kalemi, yukarıdaki 4lü farlardan, denemediğim allığını ve eye base'ini almayı düşünüyorum.
Ayrıca rengarenk rimelleri var. Yeşilini düşünüyorum almayı ama bakalım kısmet :)

4 yorum:

duyqş dedi ki...

Ben geçen sene kırmızı bir ruj almıştım Beyu'dan, çok beğendim.Kalıcılığı, rengi, nemlendirmesi mükemmel.Denemediysen dene derim.

DeepPurple dedi ki...

Hiç almadım beyu ruj. kozmetik almıyorum şu sıralar hiç. ama canım sıkılır da birşeyler almak istersem önerini değerlendiririm. teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bn kullanıyorum ürünlerini.yeni keşfettim. geçen gün allık, kalem aldım ayrıca kalemleri woterproff değil ama akmıyor 1 dakika sonra sabitleniyor. ayrıca pudralarınıda çok beğendim 21 lira ciwarında bişi. taksim erkul mağazasında satlıyor bilginize :)

DeepPurple dedi ki...

Evet pudraları da güzel. ben transparan pudrasını kullanıyorum, makyajı sabitlemek için.
lgine teşekkür ederim...

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP