Blending

27 Eylül 2009 Pazar

Birden fazla renk kullanarak yapılan göz makyajında, renklerin birleştiği yerde geçişi yumuşatmak için karıştırma işlemi yapılıyor ya, hah işte ben onu beceremiyorum. Olmuyor bütün renkler birbirine giriyor ya da bana öyle geliyor. Ama bu aşağıdaki videoda görüldüğünün aynısını da yapsam sanki benim ki olmuyor gibi geliyor. İzliyorum, izliyorum aynısını yapamıyorum. Beceriksizlik diz boyu anlayacağınız. Fotoğraf çekip koysam buraya, cesaret edebilir miyim ki???



2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bol bol blend yaptıkça elin alışır zamanla.Yumuşak uçlu bir fırça ve hafif bir el ile bol tekrar.

DeepPurple dedi ki...

Ben de öyle umuyorum ebvatacım... Ama çok da fazla deneme yapmıyorum. ELFin blending fırçasını kullanıyorum. Fırçalar fena değil aslında. Sonraki postta yaptım bir deneme ama pek başarılı değil :S
Teşekkür ederim yorumun için...

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP