CHERRYCULTURE PROMOSYONU

25 Eylül 2009 Cuma



cherryculture, benim uzun zamandır alışveriş yapmak istediğim ancak yüksek kargo ücreti nedeniyle bir türlü alışveriş yapamadığım bir site. Eylülün sonuna kadar tüm alışverişlerde %20 indirim yapmış. 100$lık bir alışverişte aşağı yukarı kargo ücretini çıkarmak demek bu. Ben yine de alışveriş yapmayacağım ama. Çünkü ne zaman bu siteden alışveriş yapmak için ürünleri incelesem alışveriş sepetim 150$ civarı oluyor. Bu kadar alışverişe hiç ihtiyacım yok :p

Ama eğer ben bu siteden alışveriş yapacak olsaydım neler alırdım diye düşünürsem liste şöyle olurdu:

1-MILANI Smooth Finish Cream-To-Powder Makeup $7.49



2- MILANI Minerals Blush with Brush $4.99


3- MILANI Runway Eye Shadow $4.99 (Blue Lagoon, Beach Sand)





4- LA Girl Fine Line $4.00


5-LA Girl High Definition Eyeshadow Trio $4.00 (Mojito)



6- NYX Concealer Magic Wand $5.00 (Fair, Green)


7- NYX Powder Blush $6.00 (natural)


8- NYX For Your Eyes Only 10 Color Eyeshadow Palette $8.00 (Smokey Eyes ve Color Green)


9- NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette $8.00 (Jazz Night ve Super Model)

10- Starry Diary Compact 18 Eyeshadow $15.00 (Silver)


11-LA Colors Intense Bright Polish $6.00 (High Voltage)

 
13- Ve birkaç tane daha oje :D

Sonuç olarak ise ödemem gereken tutar ne olurdu bakarsak:


0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP