Son Zamanlarda Aldıklarım - III (AYAKKABI)

24 Ağustos 2009 Pazartesi




Evet geçen gün sevgili ayakkabımın beni terkedişinin acısını paylaşmıştım ya, çivi çiviyi söker mantığıyla beni terkeden ayakkabımı yeni iki tane ayakkabıyla aldatıyorum bugünlerde. Gerçi bir tanesi eskisini çook aratıyor zira çok canımı yaktı ilk giydiğimde, sen ne yaptığını sanıyorsun dercesine :D

Ben İzmir'de oturuyorum. Bizim burada Hatay Renkli Durağı vardır. İşte o durağın karşısında bir ayakkabıcı var. ESPİOLE ismi. Kendi atölyeleri var. Ayakkabılar deri oldukça da rahat. Eğer acıtırsa götürüyorsunuz kalıba koyuyorlar. Siz uğraşmıyorsunuz yani. Oldukça memnun olduğum bir ayakkabıcı. Geçen gün önünden geçiyordum baktım indirim var. Daldım içeriye. 39 TL ye indirmişler neredeyse bütün ayakkabıları. Ben de iki tane kaptım hemen :) Biraz önce de fotolarını çektim. Giymiş olduğum için poşet üzerine koyup çektim mecburen. Yoksa gizli reklam değil amacım :)

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP