Sevgili Ayakkabım

18 Ağustos 2009 Salı



Bu yukarıda gördüğünüz güzelimmm ayakkabım beni terk etti :(
Geçen sene almıştım sezon başında. Hem geçen sene hem de bu sene en fazla giydiğim ayakkabı oldu kendisi. Ama birkaç gün önce arkasından kopuverdi. Tamir ettirdim yine koptu. Sanırım artık beni taşımaktan yoruldu. Özellikle de giderek artan ağırlığımın altında ezildiği için sanırım artık benimle olmak istemiyor.
Ayakkabıları çok seven biri olmama karşın çok ayakkabım yok. Çünkü her ayakkabıyı beğenmiyorum. Örneğin bu seneki modeller bana çok kaba geliyor ve onun için bu yaz terlikten başka bir şey alamadım. Ayağımda kibar duran modelleri çok seviyorum. Vuruluyorum onlara. 2 sene önce Boyner'den aldığım Stephanie marka bir ayakkabım var örneğin ona aşığım... Başına bir şey gelirse diye de çok korkuyorum :)
Neyse lafı uzattım. Şimdi bana bu ayakkabıya benzer ayakkabılar gerekiyor. Nerede bulabilirim ki acaba?

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP