Son Zamanlarda Aldıklarım - I

18 Ağustos 2009 Salı


En son oje postu yazınca aldığım ojelerden başlamak istedim son zamanlarda aldıklarım yazı dizisine :p Bu arada üstteki resim Sally Hansen'in kendi sitesinden. Reklam oluyor evet ama ojelerden çok, ayakkabıya hasta olduğum için konuldu buraya :)

İlk olarak şurada Navy Baby ve Pat on the Black renklerine bayılıp İzmir'de Sally Hansen satan yer arayışına girdim. Buldum da... Ama bu renkler yoktu :( Ben de onun yerine Hearts On Fire rengini aldım :) Bir de manikür yerine kullandığım Instant Cuticle Remover Maximum Strength'den aldım.


Navy Baby'de takılı kaldığım için en çok rengi bünyesinde bulunduran inglot'a gidip bakayım bari diye düşünerek tuttum Forum'un yolunu. Oradan da niyeyse ışıltılı olmasın diye mat lacivert INGLOT 710 MATTE rengi tutup aldım. Baya da bir süre sırf bu ojeyi kullandım. En son manikür yaptırdığım abla neredeyse bir türlü çıkmayan oje için ağlayacaktı ki bıraktım sürmüyorum şimdi :)

Arkasından güzel bir pembe arayışına girdiğim bir gün, bir tanesini belki de hiç kullanmayacak olmama rağmen üç adet pembe oje aldım. İkisi Flormar diğeri de Cecile marka. Cecile 28 numaraya çiklet pembesi :) adını koydum ışıltılı değil ama parlak simli falan da değil cam gibi olanlardan. Tam istediğim gibi tek kusuru var tırnağın uç kısımlarında belli olmuyor fazla çıkmış gibi duruyor uçları. Flormar Selection 010 numara ışıltılı olduğu için sürülmesi de kullanması da en kolay olanı. 378 numara ise kızıl pembe süreceğimi hiç sanmıyorum :)

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP