Madem Bilmiyorsun, O Zaman Öğren!

13 Nisan 2009 Pazartesi

Ne zamandır düşünüyorum... Etrafımda benden daha fazla kitap okuyan ya da internet başında vakit geçiren çok az kişi var. Belki de benim kadar boş vakitleri olmadığından benden çok daha az fırsat buluyorlar bir çok şey için. Peki neden her zaman benden daha çok şey biliyorlar, herşey ile ilgili fikirleri oluyor? Tamam, belki biraz abarttım. Aslında herkesin benden daha çok şey bildiğini ya da herkesten daha cahil olduğumu düşünmüyorum. Sadece daha çok bilgi sahibi olmam gerektiğini düşünüyorum.

Aslında bu konuda bir süredir düşünüyorum. Buna neden olan şey ise, yakın zamanda okuduklarımı bile hatırlamıyor olmak. Okuyorum, ama hiç birşey öğrenmiyorum sanki... Bu durum beni çok rahatsız ediyor. Buna bir çözüm bulmaya çalışıyorum aslında. Birkaç çözüm yolu da önerdim kendime. Ama daha büyük bir sorun var. Ben tembel bir insanım. Kabul ediyorum. Başladığım işleri tamamlamadan bırakıyorum. Kendime verdiğim sözleri tutmuyorum. Başkalarına ise yerine getiremem korkusuyla söz vermiyorum... Üstelik bana ivme kazandıracak bir güce ihtiyaç duyduğumu kabul ediyorum. Ancak birisi bana "şunu yap" "bunu yaptın mı?" falan dese tam tersini yapıyorum. Hem değişmek istiyorum, silkinmek kendime gelmek istiyorum, hem de hiç birşey yapmıyorum.

Gerçekten artık birşeyler yapmam gerekiyor. Beynimin pelte olduğunu hissediyorum resmen... Hiç kimseye bir zararım yok, ama faydam da yok... En azından kendime faydam olsun istiyorum... Konuşacak konu bulmakta zorlanmaktan korkmak istemiyorum artık...

Bunun için, kendim için en azından birşeyler karalayacağım bir yer olsun istedim... Her gün birşeyler öğreneyim ve öğrendiklerimi bir yere yazayım ki beni motive etsin istedim... En azından denemek istedim...

Gerçi daha önce benzer birşey denemiş, yarım bırakmıştım ama. Tekrar deneyeceğim... Orada yazdıklarımı buraya aktarmadım. Sadece linki veriyorum. Küçücük bir çabaydı ama kaybolsun da istemem...
http://deeppinkpurple.wordpress.com/category/uncategorized/

Bloglara bakıyorum... Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama arşivden ilk yazıya gidip sonuna kadar okumaya çalışıyorum... Kendi günlüğümde de daha çok bu bloglardan öğrendiklerimi yazacağım sanırım... Elbette hangi adresten öğrendiğimi belirterek...

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP