Bugün Ne Öğrendim?

13 Nisan 2009 Pazartesi

Evet, madem öğrenmek üzerine yazıyorum. Bugün öğrendiklerimden başlamak dışında ne yapabilirim ki...

Bugün, Blogger'da blog oluşturmayı öğrendim elbette öncelikle... Tam istediğim gibi olmasa da birçok şeyi henüz çözememiş olsam da bu kadarını başarabildim...

Hangi adresteki çalma listesinden duyduğumu şu anda bulamıyorum ama Laura Pausini isimli bir şarkıcı olduğunu, üstelik Quando isimli çok güzel bir şarkısı olduğunu da öğrendim. Hatta ben de ekledim listeme. Her ne kadar kendi çalma listemi günlüğüme ekleyememiş olsam da..

Kurt Vonnegut isimli bir yazar olduğunu öğrendim. Ama henüz kim olduğunu, kitaplarını vs bilmiyorum. Sadece adını biliyorum bunun için de "Öğrenmem Gerekenler" listeme ekledim bu ismi.

Birhan KESKİN diye bir şairimiz olduğunu utanarak öğrendim... Yine Onu da araştırmadım. Blogger ile uğraşmaktan...

Peki bunları nereden öğrendim? Önce google'dan bloglar içinde bir arama yaptım. Başlangıç olarak http://aydanatlayankedi.blogspot.com/ daki yazılar dikkatimi çekti. Her zaman olduğu gibi en baştan okumaya başladım. Oradan başka birkaç adrese daha gittim ancak onları çok incelemediğim için şu anda buraya yazmıyorum. Yavaş yavaş okudukça birbirine bağlantılı olarak ulaşacağım bilgilerin artacağını düşünüyorum.

Şimdiden günlükleri sayesinde bana yol gösteren, beni bilgilendiren, beni yüreklendiren herkese teşekkür ederim...

Bakalım günün sonuna kadar daha neler öğreneceğim...

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP