ANTALYA...

18 Nisan 2009 Cumartesi

İzmir'de yaşıyorum. Ankara ve İstanbul dışında başka bir şehirde de bulunmadım üzgünüm ki... Ankara'da iki ay kalmış olmama karşın yine de iyi bilmem Ankara'yı ve İstanbul'u da çok az gezebildim, çok da kalmadım zaten İstanbul'da. Sadece birkaç gün... Antalya da ise hiç bulunmadım... Dolayısıyla Antalya hakkında bildiklerim çok sınırlı. Zaten bir şehirde bulunmadan, orayı gezmeden, görmeden o şehir hakkında ne bilebilir ki insan.

Şimdi önümde bir fırsat var. Çalıştığım kurum üç günlük bir kurs için Antalya'ya gönderiyor beni. Kurs (aslında seminer gibi birşey olacak sanırım) 28-29-30 Nisan tarihlerinde. Tam olarak henüz izin alamamış da olsam iş yerinden, 26 Nisan akşamı Antalya'ya uçabilme olasılığım var. Eğer böyle birşey mümkün olursa, önümde hiç bilmediğim ve hiç tanıdığım birinin olmadığı bir şehirde, üstelik de oldukça güzel olduğu herkes tarafından bilinen turistik bir şehirde, tek başına 24 saatten fazla vakit geçirme olanağım olacak. Bu belki kimileri için çok normal, kimileri için de cesaret isteyen bir durum olabilir. Bana gelince, hem hafiften çekindiğim hem de çok istediğim bir şey. Orada tek başıma olmaktan, yalnız kalmaktan ya da annemin ilk aklına gelen şey olacak olan başıma kötü bir şey gelme olasılığından falan korkmuyorum. Sadece yapacak birşey bulamamaktan, yaptıklarımı yalnız yaptığım için sıkılmaktan, pişman olmaktan korkuyorum.

Daha önceden hiç deneyimim olmadığı için, nasıl plan yapılır onu bile bilemezmişim, beceremezmişim gibi geliyor.

Üstelik biletimi almam da gerekiyor. Sanırım mecburen, hiç istemeyerek de olsa bu bir günlük fırsatı geri tepmek zorunda kalacağım.

0 yorum:

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP