Beauty Encounter Promosyon

30 Ekim 2009 Cuma




Geçen sene ve ondan önceki sene internetten daha çok kozmetik alışverişi yapıyordum. İlk önce çilek ile başlamıştım. Sonra Beauty Encounter ile tanıştım. 20$ civarında bir kargo ücreti olsa da o zaman alacaklarımı çilekle karşılaştırdığımda hemen hemen aynı paraya geliyordu ve denemek istedim. Nedense bana daha güvenilir gelmişti. Toplamda sadece iki kere alışveriş yapmış olsam da bu siteden çok memnun kalmıştım. Hem oldukça hızlı hem de gayet sağlam bir şekilde paketlenmiş olarak elimde olmuştu paketim. Ayrıca ürünlerin son kullanma tarihleri açısından çileğe göre daha tazeydi ürünler.

Beauty Encounter, 100$lık alışverişe Prescriptives'den 5 parçadan oluşan bir set hediye ediyormuş. Alışveriş yapma niyetim yok ama madem kendini bana hatırlattı biraz gezineyim bakalım sitede... Belki siz de bakmak istersiniz...

2 yorum:

GüL_Se dedi ki...

merhaba,ben bu siteyi uzun zamandır inceliyorum.kargosu 25 dolar fakat ürün başına artıyor.sizde alışveriş yaparken böylemi oldu.

DeepPurple dedi ki...

Merhaba Gül_Se, evet kargo parça başına artıyor. Ben alışveriş yaptığımda almak istediğim ürünlerin piyasa değerine göre kargoyu dahil ettğimde bile uygun olması nedeniyle almıştım. Ama açıkçası şimdi fiyatlar artmış gibi. İyi incelemek gerek...

Zaman Geçiyor...

NeoCounter

Havan Batsın!!!

BloXoo

BlogCatalog

Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP